.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اولین اظهارات شجاعی پس از نمایندگی مجلس؛
احمدی‌نژاد خود را اصولگرا نمی داند و از وی حمایت نمی‌کنیم/ مشایی در جامعه مقبولیتی ندارد
سید زمضان شجاعی کیاسری می گوید وحدت باید یک خروجی داشته باشد و باید به دنبال یک انسجام و همگرایی باشند.ما در بسیاری از موارد می بینیم که اصولگرایان خود همدیگر را نفی می‌کنند.

به گزارش شمال نیوز، سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مجلس نهم در شورای اسلامی در گفت‌وگو با نامه‌ در خصوص برنامه اصولگرایان برای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: اصولگرایان تاکنون برنامه‌ای نداشته اند و آثاری هم از وجود یک برنامه مشخص دیده نمی‌شود. البته گروهی از اصولگرایان کم و بیش برنامه خود را شروع کرده اند اما آن اجماع و اکثریت مد نظر خیر، تا کنون شکل نگرفته است.

وی ادامه داد: وحدت باید یک خروجی داشته باشد و باید به دنبال یک انسجام و همگرایی باشند.ما در بسیاری از موارد می بینیم که اصولگرایان خود همدیگر را نفی می‌کنند.

شجاعی کیاسری با بیان اینکه مرجعیتی که اصولگرایان را به دور هم جمع کند وجود ندارد، خاطرنشان کرد: پس از فوت آیت‌الله مهدوی کنی و عسگر اولادی، تاکنون متاسفانه فردی نتوانسته است یک اجماع مناسب را در میان اصولگرایان ایجاد کند.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به این موضوع که اصولگرایان ممکن است یک گزینه موثری داشته باشند، یادآورشد: شاید در آینده یک گزینه معرفی شود اما تاکنون اجماعی بر روی یک گزینه ایجاد نشده است، شیوه‌های کاری نیز مشخص است. احمدی نژاد خود را ازجریان اصوگرایی نمی‎داند و طبیعتا حمایتی از وی نمی‌شود.

نماینده مجلس هشتم و نهم با بیان اینکه احمدی‌نژاد برای خود یک ظرفیت دارد، تصریح کرد: بعید می‌دانم یک مرجعیت در اصولگرایان وجود داشته باشد و بتوانند بر یک گزینه اجماع نظر کنند، تاکنون چنین فضایی نبوده و بعید می‌دانم ایجاد شود.

وی در خصوص رابطه احمدی‌نژاد و مشایی نیز گفت: بعید می‌دانم مشایی بتواند مقبولیتی که مد نظر جامعه است را داشته باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 22 خرداد 1395
دکتر به حمایت شما نیازی ندارد چپ راست کارگزار علیه خدمتگذار
ساروی 22 خرداد 1395
چون شما اصولگراها به احمدی نژاد پشت کردین مردم از اصولگراهایی چون شما در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان روی گردان شدند.....
نا شناس 22 خرداد 1395
جناب آقای دکتر شجاعی
فرمایشات شما کاملا درست هست در استان ما مازندران اصولگرایان نه برنامه منسجمی برای اصولگرایی دارند و نه در انتخاب افراد دقت می کنند چرا که روزی همین دوستان اصولگرا شما را اصولگرا نمی دانستند و در دوره بعد دیدند که چه اشتباه اساسی داشتند مهم اینست که ما در 4 سال آینده ضمن احترام به نمایندگان منتخب فقدان شما در مجلس برای ما سخت خواهد بود
از خداوند می خواهیم که توفیق رفیق راهتان باشد
نا شناس 21 خرداد 1395
سلام دکتر جان دوستت داریم . زیارت قبول.مهدی برهانی
سید ساروی 23 خرداد 1395
سلام اقای شجاعی اصولگرای افتابش غروب کرد با این منم منم کردن های شماها
خدا رو شکر ک احمدی نزاد رو اصولگرا نیست . شما کی هستی میخای ازش حمایت کنی؟ جایگاهت الان چیه ؟
نا شناس 23 خرداد 1395
دکتر شجاعی هر کجا باشید در قلب مایی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.